2017. június 25., vasárnap

Mio Fuse aktivitás, pulzus és alvásminőség elemző óra - Jelenlegi ára: 29 000 Ft

A Mio FUSE egy professzionális mellpánt nélküli pulzusmérő sportóra, és egy napi aktivitás mérő egyben. Figyeli a lépésszámot, távolságot, elégetett kalóriát, iramot, workout módban EKG pontossággal a pulzusod. Segítségével fitnesz célokat tűzhetsz ki magad elé, és javíthatsz az edzés eredményeiden. Én úszáshoz használtam. Egyedülálló ebben a kategórában. Főleg, hogy nem kellett mellpánttal bohóckodnom.
Nekem egy feltöltéssel egy hétig bírta, bár hetente a 2 úszás után én a  kocsiban rátöltöttem.
nincs kényelmetlen mellpánt
folyamatos pulzus mérés workout módban
aktivitás mérő all day módban
alvás minőség elemzés és nyugalmi pulzus figyelés sleep módban
ANT+ és Bluetooth Smart (4. 0) kapcsolat


Jelenlegi ára: 29 000 Ft
Az aukció vége: 2017-07-16 16:46 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts