2020. június 23., kedd

ABC Design Circle Tandem iker/testvér babakocsi - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Eladó a képeken látható ABC Design Circle Tandem testvér/iker babakocsi.
Tulajdonságairól további információt a képek között talál.
Szerkezetileg újszerű állapotban van, huzata nem kopott, nem fakó. Én is használtan vettem. Az előző tulaj újonnan vásárolta több, mint 80. 000 Ft-ért, két hetet használták, amíg unokaöccsei hazalátogattak hozzá Londonból. Mi ritkán használtuk, de akkor nagyon jó szolgálatot tett. Egy 3 éves és egy néhány hónapos babával használtam testvérkocsiként. A vázon minimális karcok vannak, újszerű. A tolókar szivacsa sérült, már én is így vettem, használatát nem befolyásolta. Hátul a huzaton van egy kis folt, nem tudom mi lehet, így vettem. Fekete textil filccel próbáltam eltűntetni, de nem sikerült. Egyébként ráhajlik a betekintő kupola anyaga, így nem látszik használat közben. Az első ülésen a fehér részen talán van egy kis elszíneződés, de fotózni nem is tudtam, már így vásároltam.
Összességében szép állapotban van. Igyekeztem minden oldalról fotózni. Kimostam a huzatot, lemostam a vázat, így várja új tulajdonosait. Tulajdonságairól csatoltam fotót. Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok.

Jelenlegi ára: 35 000 Ft
Az aukció vége: 2020-06-24 00:52 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts