2021. február 26., péntek

Rácz István dedikált könyvek, kiadványok 1955-61-ből - 6 db, részletezve a leírásban, RITKA darabok! - Jelenlegi ára: 4

1; Az 1848. évi Szatmári 12 pont - A Debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetem Történelmi Intézetének Kiadványa, Debrecen 1955.
2; A magánföldesúri hajdútelepítések kérdéséhez - A Debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetem Történelmi Intézetének Kiadványa, Debrecen 1961.
3; A HAJDÚSÁG története - Hazafias Népfront 1957.
4; Parasztzendítő röpiratok a Felső-Tisza vidékén 1790-ben - A Debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetem Történelmi Intézetének Kiadványa, Tankönvykiadó.
5; A szabadelvűség vándor apostola (Somogyi Antal) - A Debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetem Történelmi Intézetének Kiadványa, Debrecen 1956. Kiadva csak 100 példányban!
6; Az úriszék kérdése a reformkor politikai életében - A Debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetem Történelmi Intézetének Kiadványa, Debrecen 1959.
Mind dedikált!
Nézd meg a képeket! Ha esetleg csak valamelyik érdekel, írj, megbeszéljük!
Postázom is, erről bővebben a "Szállítási feltételek" fül alatt olvashatsz!
A kapcsolatfelvétel után egyeztetjük a szállítási és fizetési módot. Ahogy a kedves vevő kéri, én úgy fogom postázni a Terméket, előreutalás után.


Jelenlegi ára: 4 490 Ft
Az aukció vége: 2021-02-26 19:00 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts