2021. szeptember 28., kedd

Oxelo Town 7EF V2/felfújhatós gumikerekek/újszerű állapot - Jelenlegi ára: 40 000 Ft

2020 04. hóban vásárolt, de csak néhányszor használt, karc és sérülésmentes roller. A roller aljára, öntapadós kopásgátlót ragasztottam. "Easyfold technológia", ami által pik-pak lábbal összecsukható. Kézi és lábfék is van. A gyári gagyi fékbowdenházat is cseréltem minőségire. A kormány már az új rendszerként működik, nem a "madzagossal" kell szenvedni, hanem, kis mozdulattal lecsukható a két kormányvég. És, egy mozdulattal vissza pattinthatók a helyükre. Ezek a rollerek arról hírhedtek, hogy a tömörgumi miatt minden kis repedést, úthibát megéreznek. Ráznak, zörögnek. De nem ez! Az igen kemény tömör gumis kerekeket, kicseréltem felfújhatós, autó szelepes, tömlősekre. Mit kaptam a cserével? Egy teljesen más rollert! Nem zörög, nem ráz, hangtalanul, simán gurul a roller. Ezzel a kerékkel már élvezet a gurulás akár térhézagos köven is. A kerekek kaptak + defektvédő szalagot, a felszúrásos defekt ellen. Adok a rollerhez pluszban egy új taposó gumit a fellépőre, és egy db belsőt. Budapesten kipróbálható, átvehető(XIII. ker. )
Csak személyes átvétel, nem postázom. De. ha vidékről pl: vonattal jönne a rollerért. akkor a megbeszélt pályaudvarhoz szívesen elviszem, megsporolván önnek, a Bp-i utazást.
Tisztelt érdeklődő!
Ha úgy dönt, hogy leüti a terméket, abban az esetben, kérem, hogy előtte kommunikáljunk, mert azt MÁSHOL is hírdetem.
A félreértések elkerülése érdekében,
Köszönöm!

Jelenlegi ára: 40 000 Ft
Az aukció vége: 2021-09-28 12:13 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts